Metody Płatności

Wygodne i Elastyczne Metody Płatności w Naszym Sklepie

Na tenzi.pl zrobisz zakupy szybko i wygodnie. I tak też zapłacisz! Mamy dla Ciebie różne rodzaje płatności, aby dostosować się do Twoich preferencji. Zobacz, jak możesz dokonać płatności w naszym sklepie internetowym:

1. Płatności kartą m.in. Visa, Mastercard 

Akceptujemy karty płatnicze, w tym popularne Visa i Mastercard, dzięki czemu u nas za zakupy możesz zapłacić szybko i bezpiecznie. 

2. Szybki przelew

Dokonaj płatności za pomocą szybkiego przelewu – wybierz swój bank na poziomie wypełniania danych do zamówienia, a następnie je opłać i o nic się nie martw. 

3. Płatności odroczone

To u nas nowość! Od dziś możesz skorzystać z opcji płatności odroczonych. Dzięki usługom PayPo, Twisto czy PragmaPay za zakupy zapłacisz w późniejszym terminie. To świetna alternatywa, szczególnie w sytuacjach, gdy masz chwilowo ograniczony budżet. 

4. Blik Level 0

Dzięki opcji Blik Level 0 szybko zapłacisz za zakupy i zrobisz to bezpośrednio na naszej stronie, bez potrzeby opuszczania sklepu. 

5. Płatności za pobraniem

Wolisz płatność za pobraniem? Żaden problem. U nas możesz dokonać płatności również przy dostawie. 

6. Link płatności na życzenie

Jeśli z jakiegoś powodu nie udało Ci się zapłacić za zakupy, nic się nie martw! Możemy wysłać Ci link z określoną metodą płatności. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz - zadzwonisz do nas lub napiszesz. Możesz także zmienić metodę płatności, jeśli z jakiegoś powodu nie opłaciłeś tą pierwszą.

7. Wsparcie telefoniczne

Jeśli podczas robienia zakupu, napotkasz jakiś problem - skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy, a w razie potrzeby przeprowadzimy przez cały proces robienia zakupów na naszej stronie, w tym także dokonywania płatności. 

8. Więcej metod płatności i obsługa na najwyższym poziomie


W porównaniu do konkurencji oferujemy szerszy wybór metod płatności, które są bardzo przystępne i przyjazne dla klienta. Dzięki temu dokonywanie zakupów na naszej stronie jest łatwe i komfortowe. A w razie wystąpienia problemów, zawsze możesz na nas liczyć! Będziemy Ci towarzyszyć na każdym etapie zakupu.

 

Zgodnie z punktem 7 regulaminu:

  1. Płatności za zamówione Produkty Klient dokonuje w jeden z następujących sposobów:
    1. „z góry” – realizując płatność za pośrednictwem operatora płatności online – Tpay (Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 61-894 Poznań, KRS: 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437), w postaci metod płatności oferowanych przez tego operatora płatności online, jak np.: szybkie przelewy, płatności BLIK-iem; płatności kartami płatniczymi;
    2. „za pobraniem” – przy odbiorze Zamówienia przekazując zapłatę dostawcy Zamówienia (płatność „za pobraniem” odbywa się gotówką lub kartą płatniczą).
  2. Jeżeli Klient dokonuje płatności „z góry” (w sposób określony w pkt 7.1.1. Regulaminu) obowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie, tj. wraz ze składanym Zamówieniem.
  3. W przypadku braku wpłaty za złożone Zamówienie Sprzedawca może podjąć stosowne kroki zmierzające do uregulowania przez Klienta płatności, jak np. kontakt za pośrednictwem wskazanego przez Klienta adresu e-mail lub numeru kontaktowego. W przypadku braku wpłaty za złożone Zamówienie w okresie przewyższającym 7 dni od dnia złożenia Zamówienia Sprzedawca nabywa prawo anulowania Zamówienia. Zdanie poprzednie nie dotyczy przypadków, w których Klient wybrał sposób płatności „za pobraniem”.
  4. W stosunku do płatności za Zamówienie „z góry” (w sposób określony w pkt 7.1.1. Regulaminu) zwrot całości lub części płatności na rzecz Klienta – w każdym z przypadków opisanych w Regulaminie lub w przepisach prawa powszechnie obowiązującego – następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, który został użyty przy płatności za Zamówienie, chyba że coś innego wynika z treści Regulaminu lub Strony wyraźnie postanowią inaczej.