Wysyłka i Dostawa

Realizując wysyłkę dbamy o każdy szczegół:

Wierzymy, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego każda przesyłka, którą pakujemy, jest starannie przygotowana z dbałością o najwyższe standardy. Nasz zespół dołożył wszelkich starań, abyś otrzymał paczkę, która nie tylko bezpiecznie dotrze do Ciebie, ale także sprawi, że poczujesz się wyjątkowo już od momentu jej otwarcia. 

Obejrzyj poniższy filmik i poczuj różnice zamawiając produkt prosto od producenta!

00:00
00:00

Nasze wysyłki to gwarancja najwyższej jakości:

  • Każda paczka posiada niezbędne wypełnienie (ekologiczne) pozwalające bezpiecznie dotrzeć produktom do przeznaczonego miejsca.

  • Pakowanie odbywa się pod okiem kamer, a paczka zabezpieczona jest plombą dającą gwarancję, że podczas transportu nikt nie opróżni jej zawartości. 

  • Kartony wyposażone są w specjalną rączkę, która ułatwia przenoszenie paczki bez ryzyka jej uszkodzenia oraz wskazuje przewoźnikowi w którym kierunku odwrócone są produkty, dzięki czemu one również są bezpieczne!

  • Otrzymujesz dedykowany gadżet od producenta gratis do każdej wysyłki !

Wysyłka

​​​​​​Punkty regulaminowe dotyczące wysyłki:

  1. Koszt dostawy Zamówienia ponosi Klient, z zastrzeżeniem informacji wskazanych w pkt 8.2. Regulaminu oraz z zastrzeżeniem przypadku, gdy co innego wynikać będzie z regulaminu promocji okresowo obowiązującej w Sklepie internetowym.
  2. Sprzedawca posiada opracowany schemat, który pozwala wyliczyć koszt przesyłki (dostawy) poszczególnych Zamówień, w tym jakie przesyłki (dostawy) są wolne od opłat. Schemat, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, uwzględnia w szczególności: liczbę i rodzaj zamówionych Produktów, rodzaj opakowania oraz to czy Zamówienie zawiera Produkt wymagający specjalnego transportu ADR. 
  3. Koszt dostawy każdorazowo wskazywany jest w procesie składania Zamówienia, w sposób niebudzący wątpliwości Klienta. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Produktów oraz koszt dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient.
  4. Przy składaniu Zamówienia Klient określa sposób dostawy Zamówienia spośród udostępnionych przez Sprzedawcę wariantów dostawy, do których należą:
    1. przesyłka kurierska opłacona „z góry”, w sposób opisany w pkt 7.1.1. Regulaminu, 
    2. przesyłka kurierska płatna „za pobraniem”, w sposób opisany w pkt 7.1.2. Regulaminu.
  5. Zamówienia wysyłane będą przez Sprzedawcę do Klientów albo na paletach albo w kartonach w zależności od gabarytów złożonego Zamówienia. 
  6. Wybór firmy kurierskiej realizującej dostawę na rzecz Klienta zależy od Sprzedawcy i może być uzależniony w szczególności od gabarytów złożonego Zamówienia.
  7. W przypadku większych Zamówień, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach. O zasadności podziału Zamówienia osobne partie decyduje Sprzedawca, a następnie informuje o tym Klienta. 
  8. W ramach składanego Zamówienia Klient zobowiązany jest wskazać dokładny adres dostawy. Wraz ze złożonym Zamówieniem Klient zobowiązuje się do odebrania przesyłki pod wskazanym adresem dostawy.
  9. Sprzedawca zwolniony jest od odpowiedzialności z tytułu naruszenia warunków dostawy Produktów, jeżeli Zamówienie nie zostało Klientowi dostarczone z winy Klienta lub nie zostało dostarczone na czas z winy Klienta lub z powodów leżących po stronie Klienta, w szczególności na skutek podania niewłaściwych danych lub nieobecności pod wskazanym adresem dostawy.
  10. Produkty zakupione w Sklepie internetowym dostarczane są wyłącznie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wskazania adresu dostawy poza granicami Polski, Zamówienie zostaje anulowane, a płatność za Zamówienie opłacone „z góry” zostanie zwrócona.
  11. W chwili odbioru Zamówionych Produktów, Klient powinien dokonać sprawdzenia stanu przesyłki, zaś w przypadku stwierdzenia, że w czasie przewozu nastąpiły braki, ubytki lub uszkodzenia Produktu, powinien dokonać spisania z przewoźnikiem stosownego protokołu oraz dokonania innych czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika (wszczęcie procedury reklamacyjnej wobec przewoźnika). O przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Klient powinien poinformować Sprzedawcę oraz przekazać Sprzedawcy kopię spisanego z przewoźnikiem protokołu. Powyższe nie ogranicza praw Konsumenta wobec Sprzedawcy przyznanych mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 
  12. W razie przesłania Produktu do Klienta będącego Przedsiębiorcą za pośrednictwem przewoźnika Klient będący Przedsiębiorcą obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi on, że w czasie przewozu nastąpiły braki, ubytki lub uszkodzenia Produktu, powinien dokonać spisania z przewoźnikiem stosownego protokołu oraz dokonania innych czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika (wszczęcie procedury reklamacyjnej wobec przewoźnika). O przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Klient powinien poinformować Sprzedawcę oraz przekazać Sprzedawcy kopię spisanego z przewoźnikiem protokołu.
  13. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta będącego Przedsiębiorcą korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu, aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.